onsdag 22 juni 2011

Slösa bort en semesterdag

I dag är jag redan inne på min andra semestervecka och jag börjar känna mig rastlös. Jag hade ju planerat att åka med barnen till Bäcksjön för att bada i veckan. Vädret visar sig dock från sin sämsta sida. Det känns som om höststormarna har kommit, redan innan midsommar. Så, vad hittar man på en dag som denna? Givetvis borde man tvätta och städa för att få det fint hemma inför midsommar men jag måste medge att det inte känns allt för lockande. Istället har jag tillbringat i stort sett hela dagen framför datorn och lekt med min blogg. Ja, så kan man ju också spendera sin dyrbara semesterdag. Städningen får vänta till en annan dag....

I morgon väntar en ny ledig dag med nya möjligheter...
-Förresten, dagen är ju inte slut än... :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar