söndag 29 maj 2011

Morsdag i dag

Jag vill bara skicka en hyllning till alla underbara mödrar där ute i cyberrymden! Ni (vi) är fantastiska!

Vi försöker hela tiden se till att våra barn har det bra, och försöker uppfostra våra barn, ”gör inte så” eller ”gör så”. Vi gör så mycket för våra barn för att vi älskar dem och för att vi älskar att vara mammor. Vi gör allt detta för att vi är stolta och lyckliga. Våra barn är vårt allt. Men vi glömmer lätt av oss själva. Så älskade mammor, glöm inte er själva! Ge er själva beröm och egentid! I dag är en dag som är tillägnad alla oss fantastiska mammor!





Bilden visar mina morsdagspresenter, en groda som min 10-åring gjort på syslöjden och ett armband som min snart 8-åring gjort till mig. På kortet står det; "Jag älskar dig och är glad att du är min mamma". Det värmer ett modershjärta. ♥♥♥ Tack mina älskade barn! Glömde nästan att nämna att jag fick en jättegod tårta av min sambo. :-)

1 kommentar: