måndag 23 maj 2011

Shopoholic?



Jag gjorde just en högst vetenskaplig test på följande sida: http://www.psykologitest.se/shopoholic.php
Där fick jag hela 24 poäng av totalt 52.Testet visar alltså att jag har en tendens till köpberoende. Sedan följer följande kommentar på testsidan:

"Fråga dig själv var är det du saknar? Vad fyller shoppingen för tomrum? Vilka andra saker skulle tillfredställa dig lika mycket som shoppingen. En del av de klienter som vi kommit i kontakt med på Comunicera har haft annan problematik depression, ångest eller bipolär. Andra har varit diagnostiserade med tvångs syndrom (OCD) men har inte varit lika vanligt, Med tålamod, disciplin och professionell hjälp kan du få ditt handlande under kontroll. Om du har några frågor får du gärna ringa till Någon av våra experter kostnadsfritt."

Det visar sig att sidan är Communiceras sätt att rekrytera kunder. Communicera är ett företag som tillhandahåller psykologhjälp. Givetvis är jag inte bipolär eller har tvångssyndrom men efter detta test börjar jag undra...... NOT! Jag har nog bara fått en släng av vårglädje och vårkänslor! Visst är man väl sugen på att åka till en blomsterhandel och köpa en massa vackra färgglada blommor och plantera dem i trädgårdstäppan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar