onsdag 25 maj 2011

Platta, veckans fototriss

Bättre sent än aldrig. Här kommer mina platta bilder:

                            Först ut är min lilla platta sköldpadda av äkta sten.

                                 
                                              Sedan mitt lilla platta bi...
                                

                           Sist och minst, lilla plattbagge som vaktar mina penséer.
                                

Vill du se fler bidrag till fototriss, klicka här: http://fototriss.blogspot.com/

4 kommentarer:

  1. Elisabet Jakobsson25 maj 2011 kl. 21:22

    Hej Cissi ! Gud, vad söta !! Synd man har tappat inspirationen med stenmålningen...och synd att jag inte fotade alla katterna och rävarna och kaninerna jag målade förr i tiden, men det var före Mobilkamerans tid, ha ha... Kram, Elisabet

    SvaraRadera
  2. Vilken fin fototriss! Gillar sköldpaddan bäst!
    Hälsningar från Mamma Mu

    SvaraRadera
  3. Tack för era fina kommentarer!-Lena, ja jag har målat dessa (och många fler) bl a igelkottar, som för närvarande bor i min systers blombänk.
    :-)

    SvaraRadera